23 Ocak 2012 Pazartesi

Castorland, 1500 Parça, Dusk At The River

Bir iki gün önce başladım bu puzzlea... Yine gözlerim ve de aklım o sırada en diplere doğru yol almaya hazırken, "dur bakalım!" diyip başladım puzzla. Ruh halim o an zaten kötü yönden görmeye hazırken Castorland marka puzzlea başlamak hataydı aslında... Neden? Çünkü bu marka, satışında da belirttiği gibi, standartların daha altında parça büyüklüğünü tercih ediyor... En son Educa marka puzzle yapmış olan ve o an tahammül sınırlarının  minimumunda gezen ben, kutuyu açtığımda "Bunlar ne kadar minik böyle üfff!!... Hem de 1500 taneler!!... " tepkisini vermekten kendimi alamadım ne yazık ki... Çerçevesini tamamlamam(kenar parçalarının dizilimi) off püff nidalarıyla geçti. Normalde bloğumda puzzleın başlangıcını ve bitişini yayınlıyorum  genelde fakat bu kez içimden gelmedi. Sona doğru yaklaştıkça sevdim bu puzzleı... Renklerinden mi bilmiyorum ama sevdim genel olarak...  Bu puzzleda ilk kez görsel hafızamın gerçekten çok güçlü olduğunun ayırdımına vardım. Çünkü karmaşık parçalar arasından elime aldığım neredeyse tüm parçaları tak tak tak doğru yerlerine yerleştirebildim. Yani bu sürecin sonunda diyebilirim ki "çook iyi hissediyorum..".... Yaşasın puzzle tutkusu!!!

2 yorum:

  1. yaşasın puzzle yapmak!:)
    bitirdiğin resminide görürüz inş:)

    YanıtlaSil
  2. bugün biter inşallah(en zor yeri kaldı gerçi), bitince eklerim...:)

    YanıtlaSil